Un paru di splusioni hà colpitu a cità di Beirut

lebanon, beirut, lebanese, arabic, arab, egypt, vintage, dubai, jordan, middle east, retro, syria, uae, typography, qatar, iraq, habibi, middle eastern, fairouz, music, kuwait, saudi arabia, emirates, nostalgia, calligraphy, language, quotes, morocco, beyrouth, cedar, explosion, anime, my hero academia, manga, bakugou, bakugo, boku no hero academia, kacchan, deku, bnha, mha, japan, all might, megumin, fire, red, retro, konosuba, city, katsuki bakugou, apocalypse, katsuki, boom, cute, izuku, midoriya, funny, lord explosion murder, akira, hero

U 4 d’aostu di u 2020, una cache di circa 2750 tunnellate metriche di nitratu d’ammoniu precariamente almacenata in u portu di Beirut, u Libanu s’hè ignitu è ​​hà iniziatu una massiccia esplosione d’ordine chì hà distruttu grandi parti di a cità antica.

𝐁𝐞𝐢𝐫U𝐭 2020

Un paru di splusioni, a seconda assai più grande di a prima, hà colpitu a cità di Beirut à principiu di u marti à a sera, uccidendu almenu 154 persone, ferendu più di 5 000 è causendu danni generalizati. Più di 1,000 persone sò state hospitalizate, è 120 eranu sempre in cundizione critica u venneri, secondu u ministru di a salute di u Libanu, Hamad Hassan.

A seconda splutazioni hà mandatu un pennaru rossu è ondulante sopra à u portu di a cità è hà creatu una onda di scossa chì hà frantutu u vetru per chilometri. Malgradu una grande operazione di ricerca, decine sò sempre crede chì mancanu in a cità, a capitale di u Libanu, nantu à a costa orientale di u Mediterraniu.

Cume l’autorità riuniscenu ciò chì hè accadutu, eccu un ochju à ciò chì sapemu è ciò chì ùn avemu micca.

Chì hà causatu l’esplosioni ?
A causa esatta ferma indeterminata, ma un incendiu hà devastatu un magazzinu portu versu 6 ore di sera. Ci hè statu duie splusioni, una più chjuca chì hè stata seguita sicondi dopu da una esplosione più grande chì hà distruttu parti di a cità.