آج ہم تبدیلی، اختراع اور اپنانے کی بات کر رہے ہیں۔

color tv came out in Italy in 1970s

جب 1970 کی دہائی میں اٹلی میں کلر ٹی وی سامنے آیا تو مقامی حکام نے زیادہ تر ٹی وی کو یہ کہہ کر منسوخ کر دیا کہ انہوں نے کافی ٹیسٹنگ نہیں کی اور یہ دیکھنے والوں کے لیے نقصان دہ ہو سکتے ہیں۔ شاید وہ صحیح تھے، شاید نہیں۔ بات یہ ہے کہ یہ ایک خلل ڈالنے والی ٹیکنالوجی تھی جسے حکومت نے کنٹرول کرنے کی کوشش کی کیونکہ وہ اسے سمجھ نہیں پائے تھے۔

ایک اور مثال انٹرنیٹ ہے۔

سب سے پہلے ایک “پاسنگ فیڈ” سمجھا جاتا ہے، پھر بڑے پیمانے پر اسمارٹ فون یا لیپ ٹاپ کے ساتھ ہر ایک نے پورے لفظ میں اپنایا۔

مجھے یاد ہے کہ ڈیوڈ لیٹر مین شو میں ایک انٹرویو میں بل گیٹس کا مذاق اڑایا گیا تھا کیونکہ وہ بتا رہے تھے کہ انٹرنیٹ کیا ہے اور یہ دنیا کو کیسے بدلنے والا ہے۔

بل: “[انٹرنیٹ] ایک ایسی جگہ بنتا جا رہا ہے جہاں لوگ معلومات شائع کر سکتے ہیں […]، الیکٹرانک ای میلز بھیج کر…”

انٹرویو لینے والا: “کچھ مہینے پہلے ایک بڑی پیش رفت کا اعلان ہوا کہ انٹرنیٹ پر […] “….

بل: “آپ جب چاہیں اسے سن سکتے ہیں”

انٹرویو لینے والا: “کیا ٹیپ ریکارڈرز گھنٹی بجاتے ہیں؟”

… علی هذا القیاس. یہ دیکھنا ایمانداری سے تکلیف دہ تھا، لیکن بل ہنس رہا تھا۔ اس کے ساتھ نہیں بلکہ اس کے پاس۔

آپ جانتے ہیں کہ میں اس کے ساتھ کہاں جا رہا ہوں، لیکن میں اسے واضح کرنا چاہتا ہوں۔

میں عاجزی کے ساتھ مانتا ہوں کہ جب بھی کوئی بڑی اختراع ہوتی ہے تو لوگ خوفزدہ ہوجاتے ہیں۔

لوگ جمود کا دفاع کرنے کی کوشش کریں گے کیونکہ “تبدیلی” لوگوں کو ڈراتی ہے۔ نوکریاں بدلنا، گھر بدلنا، پارٹنرز کو تبدیل کرنا ایک خوفناک احساس ہے کیونکہ ہمیں سیکیورٹی حاصل کرنے اور اپنے آرام کے علاقے میں رہنے کے لیے پروگرام بنایا گیا ہے۔

اگر ہمارے آباؤ اجداد کو کھانے کے کافی ذرائع کے ساتھ ایک اچھا غار ملا، تو انہیں اپنے اگلے کھانے کو محفوظ بنانے کے لیے “اپنے آرام کے علاقے سے باہر نکلنے” اور کچھ شیروں سے لڑنے کی ضرورت نہیں تھی۔

تبدیلی خوفناک ہے اور اس ٹیکنالوجی کو سمجھنا مشکل ہے۔ کچھ لوگ اسے سمجھنے کی کوشش کر رہے ہیں، لیکن یہ ایمانداری سے جہنم کی طرح مشکل ہے۔ میں اس جگہ میں کئی سالوں سے ہوں اور میں اب بھی ہر روز نئی چیزیں سیکھ رہا ہوں۔

اتفاق رائے کے نئے طریقہ کار، مختلف قسم کے بلاک چین، توثیق کرنے والے، مندوبین، کان کنوں کے پاس شرح، مراعات، اوریکلز، وغیرہ۔ آپ جتنا زیادہ سیکھیں گے اتنا ہی آپ سیکھنا چاہتے ہیں اور اتنا ہی آپ کو احساس ہوگا کہ سیکھنے کے لیے اور بھی بہت کچھ ہے۔

اس کا مطلب یہ ہے کہ زیادہ تر لوگ اسے صرف برش کریں گے کیونکہ وہ اسے سمجھنے کے لئے دماغی طاقت کا استعمال نہیں کرنا چاہتے ہیں۔

مجھے یہ سیدھا کرنے دو: یہ بالکل ٹھیک ہے کہ اسے سیکھنا نہ چاہو۔ مجھے نہیں معلوم کہ ای میلز کیسے کام کرتی ہیں اور پھر بھی میں انہیں روزانہ استعمال کرتا ہوں۔

مجھے نہیں معلوم کہ انٹرنیٹ حقیقت میں کیسے کام کرتا ہے اور پھر بھی، میں اسے روزانہ استعمال کرتا ہوں۔

فون کالز، ٹیکسٹ میسجز، ٹی وی وغیرہ کے ساتھ بھی۔

اس نے کہا، نئی ٹیکنالوجی کے عادی ہونے میں وقت لگتا ہے اور اسی وجہ سے لوگ خوفزدہ ہو رہے ہیں۔

زیادہ تر لوگ اسے صرف اس لیے ختم کر دیں گے کہ وہ اس چیز کو پسند نہیں کرتے جو وہ سمجھ نہیں پاتے، جب تک کہ انہیں یہ احساس نہ ہو جائے کہ وہ ٹیکنالوجی کا استعمال شروع کر سکتے ہیں، یہ جانے بغیر کہ اس کے پیچھے کیا ہے۔

مجھے یقین ہے کہ ہم ابھی بھی ابتدائی ہیں۔ آج تک اوسط صارف کے لیے بٹوے کا سیٹ اپ کرنا، بیج کا جملہ لکھنا، وکندریقرت مالیاتی پروٹوکولز، $AAVE، Uniswap، Pancakeswap، Curve میں مشغول ہونا، پھر صحیح اسٹیکنگ فراہم کنندہ کو تلاش کرنا، پھر بٹوے کے درمیان ٹوکن بھیجنا بہت مشکل ہے۔

جیسا کہ اب یہ اربوں لوگوں کو اپیل کرنے کے لیے تیار نہیں ہے، اور یہ ایک اچھی بات ہے۔ یہ اچھی بات ہے کیونکہ ایک بار جب کمپنیاں گاہک کی مرکزیت اور تجربے پر توجہ دینا شروع کر دیتی ہیں، تو ہر کوئی اس کا حصہ بننا چاہے گا۔

بلاک چین پر نئی کمپنیاں جنم لیں گی، نئی خدمات فراہم کی جائیں گی۔ Web3 بڑی کارپوریشنوں سے صارفین تک طاقت منتقل کرنے کے بارے میں ہے اور یہ ہماری آنکھوں کے سامنے ہو رہا ہے۔

$BTC اور $ETH 1 سال کی سرمایہ کاری نہیں ہیں۔ یہ ٹیکنالوجیز دنیا کو بدل دیں گی جیسا کہ ہم جانتے ہیں اور انہیں انہی لوگوں کی طرف سے مزاحمت ملے گی جو افراط زر پر مبنی دنیا سے سب سے زیادہ فائدہ اٹھاتے ہیں۔

میں اگلی دہائی اور ممکنہ طور پر اس سے آگے کے لیے مذکورہ کرپٹو میں تجارت اور سرمایہ کاری کرنے کے لیے تیار ہوں۔

یہ سب کچھ کہے جانے کے ساتھ، ہر کرپٹو ایک جیسا نہیں ہوتا، بالکل اسی طرح جیسے ہر اسٹاک ایک جیسا نہیں ہوتا۔

ٹرٹل کوائن سے BTC کا موازنہ $TSLA (Tesla Motors, Inc.) (Tesla Motors, Inc.) کا تھیرانوس سے موازنہ کرنے جیسا ہے۔ اور ایک وجہ ہے کہ تھیرانوس کے پاس ٹکر نہیں ہے۔

Bitcoin cryptocurrency – Bitcoin BTC Sticker

Bitcoin cryptocurrency - Bitcoin BTC Sticker Sticker
Bitcoin cryptocurrency – Bitcoin BTC Sticker
فٹ شدہ 3-پرت، والد کی ٹوپی، ڈیسک چٹائی، بچوں کا ماسک، مقناطیس، بیس بال کیپ، ماؤس پیڈ، ڈاگ چٹائی، پالتو بندانا، پالتو کمبل، بلی چٹائی، ایکٹو ٹی شرٹ، بیس بال ¾ آستین والی ٹی شرٹ، کلاسک ٹی شرٹ ، گرافک ٹی شرٹ، لائٹ ویٹ ہوڈی، لائٹ ویٹ سویٹ شرٹ، لمبی آستین والی ٹی شرٹ، لمبی ٹی شرٹ، پریمیم ٹی شرٹ، پل اوور ہوڈی، پل اوور سویٹ شرٹ، ریسر بیک ٹینک ٹاپ، بغیر آستین والا ٹاپ، ضروری ٹی شرٹ، ٹینک ٹاپ بلینڈ ٹی شرٹ، وی نیک ٹی شرٹ، زپ شدہ ہوڈی، اے لائن ڈریس، شفان ٹاپ، فٹڈ اسکوپ ٹی شرٹ، فٹڈ ٹی شرٹ، فٹڈ وی نیک ٹی شرٹ، گرافک ٹی شرٹ ڈریس، لیگنگس ، منی اسکرٹ، پریمیم اسکوپ ٹی شرٹ، آرام دہ فٹ ٹی شرٹ، اسٹیکر، چمکدار اسٹیکر، لیپ ٹاپ کی جلد، لیپ ٹاپ آستین، شفاف اسٹیکر، آئی پیڈ سکن، آئی پیڈ اسنیپ کیس، آئی فون سکن، آئی فون اسنیپ کیس، آئی فون سافٹ کیس، آئی فون ٹف کیس، آئی فون والیٹ، Samsung Galaxy Skin، Samsung Galaxy Snap Case، Samsung Galaxy Soft Case، Samsung Galaxy Tough Case، Art Board Print، Art Print، Canvas Mounted Print